تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در وبلاگ لیلا

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در وبلاگ لیلا

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در وبلاگ لیلا

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در وبلاگ لیلا

جهانبخش: برای کسب امتیاز به دیدار لیورپول می رویم

جهانبخش: برای کسب امتیاز به دیدار لیورپول می رویم

علیرضا جهانبخش درباره بازی برابر آرسنال و همچنین مصاف هفته آینده با لیورپول به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت برایتون، علیرضا جهانبخش در بازی برابر منچستریونایتد فرصت بازی برای تیمش را به دست نیاورد ولی با نظر سرمربی این تیم، او در بازی زیر ۲۳ ساله های برایتون برابر آرسنال به میدان رفت و عملکرد خوبی ارائه داد تا به آمادگی مطلوب نزدیک شود. این بازی یک بر یک مساوی شد.

جهانبخش درباره حضور در بازی برابر زیر ۲۳ ساله های آرسنال گفت:  بازی خوبی بود و ما خارج از خانه نمایش خوبی برابر حریف داشتیم. چهار بازیکنی که از تیم اصلی در این دیدار بازی کردیم، سعی کردیم بازیکنان جوان تر را هدایت کنیم چرا که وظیفه خود می دانستیم تا این کار را انجام دهیم. ما می خواستیم بازی را کنترل کنیم و به شخصه برای من این دیدار اهمیت زیادی داشت چون دوست داشتیم دقایقی را برای تیمم به میدان بروم و از شرایط بازی دور نشوم .

او در ادامه صحبت های خود گفت: من تمرینات خیلی خوبی در هفته های اخیر با تیم اصلی داشتم. خیلی تلاش کردم تا در شرایط خوبی قرار بگیرم تا هر وقت مربی خواست بتوانم با بهترین شرایط در خدمت تیم باشم.  من خیلی از بازیهای پیش فصل را از دست دادم و الان خیلی تلاش می کنم تا خودم را به شرایط خوب برسانم و بتوانم برای تیمم مفید باشم. 

برایتون در بازی بعدی خود باید در آنفیلد برابر برایتون قرار گیرد. در همین ارتباط بازیکن ایرانی اضافه کرد: باید با اعتماد به نفس به آنفیلد برویم چرا که این هفته نمایش خوبی برابر منچستریونایتد داشتیم. البته من در بازی نبودم ولی بچه ها عملکرد خیلی خوبی از خودشان ارائه دادند. بازی با لیورپول هم دشواری های زیادی دارد ولی باید بتوانیم بهترین عملکرد خودمان را در این دیدار به نمایش بگذاریم. ما برای هر بازی برای کسب امتیاز به زمین می رویم و در بازی شنبه هم همینطور خواهد بود و امیدوارم بتوانیم به هدفی که می خواهیم دست یابیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.