تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در وبلاگ لیلا

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در وبلاگ لیلا

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در وبلاگ لیلا

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در وبلاگ لیلا

کی‌روش: این دشواری‌ها و سختی‌ها باید تیم من را محکم‌تر، متحدتر و با انگیزه‌تر کند

کی‌روش: این دشواری‌ها و سختی‌ها باید تیم من را محکم‌تر، متحدتر و با انگیزه‌تر کند/ شاید مربیانی به تیم ملی برگردند که به بازیکن بی انضباط بازی می‌دادند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش پیش از تمرین امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت. متن این گفت‌وگو را در زیر مشاهده می‌کنید:

* کمتر از دوهفته تا شروع مسابقات جام جهانی باقی است. به عنوان سؤال اول می‌خواستیم درباره آمادگی تیم ملی در این فاصله زمانی صحبت کنید و اینکه آیا به برنامه‌های از پیش تعیین شده دست پیدا کردید؟

من باید همیشه به یک طریق به این سؤال پاسخ بدهم و آن این است که خیر. برنامه‌هایی که تهیه و تدوین کرده بودیم، انجام نشد. البته این اتفاقات دیگر پشت سر ما قرار دارد. با این حال، بسیار خوب است که به صورت مداوم یادآوری کنیم که این برنامه آماده‌سازی جام جهانی، برنامه‌ای نبود که ما انتظارش را داشته باشیم، اما این واقعیتی است که با آن روبه‌رو بودیم و با در نظر گرفتن این واقعیت باید تلاش کنیم بهترین عملکردمان را در روز‌های آینده ارائه کنیم. البته این دشواری‌ها و سختی‌هایی که با آن روبه‌رو بودیم، مثل لغو بازی دوستانه‌ای که با یونان پیش بینی کرده بودیم، نه تنها نباید روحیه ما را از بین ببرد، بلکه بر عکس باید تیم من را محکم‌تر، متحدتر و با انگیزه‌تر کند و سعی کنیم بهترین تلاش‌مان را انجام دهیم و با اتحاد بیشتر به اهداف‌مان برسیم.

* بازیکنانی که اکنون در اینجا هستند، آیا بازیکنان نهایی خواهند بود یا ممکن است تغییراتی ایجاد شود؟

ما در این اردو ۲۴ بازیکن داریم و چهار بازیکن نیز در لیست استندبای و آماده‌باش تیم ملی در ایران هستند. تا روز چهاردهم خرداد هیچ کس از لیست نهایی اطلاع نخواهد داشت و در یکی، دو روز آینده این اتفاق خواهد افتاد و لیست نهایی را اعلام خواهم کرد. البته بازیکنانی که در اردو حاضر هستند، بسیار خوب کار می‌کنند و از عملکرد آنها رضایت دارم. شرایط آماده‌سازی ما هم همین چیزی است که اینجا با آن روبه رو هستیم. قرار بود چند بازی انجام دهیم که متأسفانه این بازی‌ها انجام نشد و باید این را بپذیریم. بنده گاهی اوقات باید تصمیماتم را حدس بزنم، چون بازی‌های آماده‌سازی‌هایی که احتیاج داشیم، برگزار نشد و این خوب نیست. البته باید پذیرای این اتفاقات باشیم، چون اولویت همانطور که شما مطلع هستید به باشگاه‌ها و لیگ قهرمانان آسیا داده شد و ما فقط باید به مسیرمان ادامه بدهیم.

*بعد از لغو بازی برابر یونان و کوزوو، آیا دیدار برابر ترکیه برای ارزیابی کلی شما از وضعیت تیم کافی بود؟

بازی بسیار خوبی برابر ترکیه انجام دادیم. این بازی خیلی به ما کمک کرد تا پیشرفت کنیم و بازیکنان سطح خودشان را به سطح بالاتری برسانند. چهار سال پیش و قبل از جام جهانی برزیل ما چهار بازی دوستانه در اروپا، یک بازی دوستانه در برزیل و حتی قبل‌تر از آن چهار بازی دوستانه در آفریقای جنوبی داشتیم، اما متأسفانه اینگونه به نظر می‌رسد که مسئولان فکر می‌کنند شاید این بازی به تنهایی کافی بود، اما متاسفانه اینگونه نیست. ما پنج شنبه شب این فرصت را داشتیم که بازی مراکش برابر اوکراین را تماشا کنیم و امیدوارم آن کارشناسانی که فکر می‌کنند سطح فوتبال آسیا با سطح فوتبال بین‌المللی یکسان است، بازی آخر مراکش را دیده باشند. البته بعضی از این افراد و کارشناسان وقتی خودشان سرمربی تیم ملی بودند، آن موقع توقع اردو‌های بلند مدت دو و سه ماهه داشتند، اما الان اینگونه به نظر می‌رسد که فکر می‌کنند این اتفاق برای تیم ملی لازم نیست.

*در گذشته تیم در حالت دفاعی بازی کرده و بیشتر تلاش می‌کرد توپ را به حریف بدهد و حالت ری اکتیو داشت، اما در بازی برابر ترکیه دیدیم تیم ملی حفظ توپ و بازی تهاجمی را به خوبی انجام می‌دهد. آیا این فقط خاص بازی با ترکیه بود یا شیوه بازی تیم ملی ایران تغییر کرده است؟

نه این تفکری است که من توقع دارم بازیکنان از خودشان در طول بازی نشان دهند و سعی کنند گل بزنند و بازی هجومی انجام بدهند و با حفظ توپ بتوانند در کار‌های هجومی مؤثر باشند. در حال حاضر ۲۴ بازیکن در این اردو و یکی، دو بازیکن هم در ایران هستند. نباید فراموش کنیم که تیم ملی چند ماه دیگر جام ملت‌های آسیا را پیش رو دارد و من فکر می‌کنم مربی بعدی اگر یک یا دو تغییر انجام دهد، سورپرایز می‌شوم، چون تیم تقریبا آماده هست و تفکر ما نه تنها برای جام جهانی بلکه برای این بود که تیم ملی آماده و مهیای جام ملت‌ها هم باشد. البته شاید هم مثل قبل، مربیانی برگردند که در گذشته من شنیدم حتی اگر بازیکنان به بطری آب لگد بزنند یا بازیکنان نمی‌خواستند بازی کنند، اما باز به آنها بازی می‌دادند و اگر باز آن طرز تفکر برگردد و دوباره حاکم شود شاید شاهد یکسری تغییراتی باشیم، اما اگر به این شکل نباشد، تغییر آنچنانی را نخواهیم داشت.

در درجه اول فکر می‌کنم که شما به نکته مهمی اشاره کردید و آن این بود که ما ثابت کردیم که در اکثر دقایق بازی، میل به بازی هجومی تیم ملی بسیار بالا بود. در اکثر اوقات بازی ما چهار، پنج و شش بازیکن در فوروارد داشتیم و بازی بسیار هجومی را از خودمان به نمایش گذاشتیم و بازیکنان جوان‌مان که بیشترشان تجربه پایینی داشتند بازی بسیار خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند و حتی گل دوم بر خلاف جریان بازی زده شد، ولی ما باز هم توانستیم به بازی برگردیم، به ویژه در نیمه دوم تسلط خوبی بر بازی داشتیم.

فکر می‌کنم مخصوصا در ایران بازیکنان من شایسته احترام بیشتری هستند. چرا؟ به خاطر اینکه وقتی صحبت از حمایت و بازی‌های دوستانه می‌شود، تنها بعضی افراد می‌آیند و صحبت‌هایی را انجام می‌دهند و هیچ کس راهکاری نشان نمی‌دهد. چرا وقتی بازی‌های دوستانه ما یکی، یکی لغو می‌شود و وقتی که ما باید مبالغی را برای هتل یا خرید تجهیزات پزشکی بپردازیم و یکسری مسائل بسیار پایه‌ای که احتیاج داریم، کسی نمی‌آید و این حمایت را نشان بدهد؟ متأسفانه بعضی افراد فقط صحبت می‌کنند و این بازیکنان، کادر من و برخی از مسئولان هستند که برای کشور می‌جنگند و سعی می‌کنند با داشته‌های حداقلی که در اختیارمان است، بهترین عملکردمان را داشته باشیم. بعضی افراد می‌آیند و می‌گویند چرا ما در دیدار دوستانه مقابل ایتالیا قرار نمی‌گیریم. این صحبت این افراد شرم آور است. آنها خودشان تمام مسائل را می‌دانند. آنها می‌دانند ما منابع لازم را نداریم، به خاطر اینکه هیچ کس نمی‌خواهد مقابل ما بازی کنند. آنها می‌دانند که ما با تحریم‌های ظالمانه رو به رو هستیم. خودشان می‌دانند که ما مشکلاتی داریم که این اتفاقات نمی‌افتد. این حرف‌ها برایم مهم نیست.

با رهبری قوی، با تمام قدرت و تعهدم از بازیکنانم همیشه دفاع می‌کنم و مطمئن هستم آنها بهترین عملکرد را از خود نشان خواهند داد و این منتقدان را وادار به سکوت می‌کنیم. متأسفانه بعضی‌ها اینگونه تظاهر می‌کنند که بنده و ما با باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس مشکل داریم، در حالی که به هیچ وجه اینطور نیست. من و ما هیچ مشکلی با این باشگاه‌ها نداریم و باید بگویم که من برای مربیان باشگاه‌ها و بازیکنان این باشگاه‌ها احترام قائل هستم، ولی افرادی می‌آیند با تهمت‌های جعلی و نادرست، عدم مسئولیت پذیری‌شان را پشت پرچم این دو باشگاه پنهان می‌کنند. من با این افراد مشکل دارم؛ افرادی که می‌آیند در تلویزیون درباره فساد مالی و اینکه رفتار حرفه‌ای از سوی مربیان انجام نمی‌شود و اتهام‌هایی را مطرح می‌کنند، من با این‌ها مشکل دارم. کسانی که درباره این موضوع صحبت نمی‌کنند که چه اشخاصی فامیل خودشان را وارد باشگاه‌های‌شان کردند و چه اشخاصی هستند که با بازیکنان در حال تجارت هستند و این بیزینس را از طریق بازیکنان انجام می‌دهند. آنها درباره این مسائل صحبت نمی‌کنند. با این حال من باید دوباره بگویم که من برای باشگاه‌ها احترام قائل هستم و هیچ مشکلی با این باشگاه‌ها ندارم.

بگذارید کلام آخرم را به آقای تاج رئیس محترم فدراسیون فوتبال اختصاص بدهم. ما در چند روز گذشته به شدت نگران حال ایشان بودیم، ولی خدا را شکر شرایط تاج در حال حاضر مساعد و باثبات است. من از طرف خودم و بازیکنانم خوشحالی خودمان را از بازگشت سلامتی ایشان ابراز می‌کنیم. فرصت این را داشتم که در ساعات ابتدایی که این مشکل قلبی برای ایشان به وجود آمد، با او ملاقات داشته باشم و خیلی خوشحال هستم این مشکل بر طرف شده و امیدوار هستیم با رهبری ایشان جام جهانی خوبی را داشته باشیم وایشان بتوانند خانواده تیم ملی را به خوبی هدایت کنند.

 

دایی,لیگ,ترکیه,جانشین,کی‌روش,ورزش,ورزشی,فوتبال,2018,مربی

دایی,لیگ,ترکیه,جانشین,کی‌روش,ورزش,ورزشی,فوتبال,2018,مربی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.